måndag 5 november 2007

jobbet

usch. någon ringde från jobbet idag, fyra gånger. ett nummer jag inte känner igen. eftersom allt ändrats sedan jag slutade jobba, faktiskt dagen efter jag slutade, känns det inte så kul att någon ringer efter nästan sex månader. kanske fånigt, lika bra att ta tjuren vid hornen. men ändå läskigt. vet inte vad jag vill sen. mitt jobb får jag ju inte tillbaka. vill jag ha ett annat då? eller göra något helt annat? måste fundera lite på det. men det är ingen stress eftersom jag inte planerat att gå tillbaka förrän i augusti nästa år. sen är maken hemma ett år. om inte skåne blir av vill säga. lever lite i limbo fast ändå fast förankrad just nu. men vi får se. bara att vänta. såvida det inte är något med jobbet. måste nog ringa tillbaka, gör det nu. en del av mitt nya jag. ta tag i saker på en gång. även om de är läskiga.

Inga kommentarer: