torsdag 24 april 2008

till dig som ska flytta

ok. jag finns kvar. det har bara varit lite mycket. maken har lämnat mig och bebis själva i flera dagar. det har varit flera intervjuer. funderingar på hus som sedan blev alldeles för dyra. och allmän sorg för att just du ska flytta.

så här kommer lite bilder bara för dig. som ett tack för den här tiden. och en längtan till mer. och en framtid. som kanske inte blir lika frekvent men ändå värdefull.

den här fina staden lämnar du.

min bebis älskar dig. mest av alla. det är som vanligt dig hon tittar på.

vi. akademikermammor i storstan. på bebisteater.

har de någonsin suttit stilla?

tack för den här tiden. utan dig vet jag inte hur jag orkat vissa faser.

livet är inte perfekt. men helt underbart.

jag kommer att sakna dig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte så mycket som jag kommer att sakna dig! Jag finns alltid bara ett telefonsamtal bort...

Vi har verkligen världens sötaste bäbisar.

Och efter min egen bäbis så gillar jag din bäbis bäst!