torsdag 12 juni 2008

stackars luktärt

bilden är möjligtvis lite sned. men ja de är på väg ut genom fönstret. det är så synd om dom. men vi väntar på en balkongmålning och innan det tänker jag inte sätta ut dom. de har lovat att komma idag om det inte regnar. och just nu är det klarblå himmel så vi håller tummarna.

mitt senaste lilla klänningprojekt. har inte bestämt mig för vilken knäppning jag ska ha. måste bestämma det väldigt snart för nu är det bara en vecka kvar till mallorca.

bebis fyller ett år nästa torsdag. precis om en vecka. jag och maken gör en tygbok till henne. i den finns bilder på bebis som badar och en massa annat. fick idéen från den fantastiska boken the creative family som soulemama skrivit. kan verkligen rekommenderas. även om den ger viss prestationsångest. men då brukar jag intala mig att hon förmodligen är en amerikansk hemmamamma och att hon har varit det i minst nio år. och har enorm rutin på det.

Inga kommentarer: