torsdag 23 oktober 2008

lite torsdag

oj vad veckorna går fort. imorgon är det fredag igen. hurra för det. då kommer min kära vän hit. med sin bebis. lycka. vi ska bara sitta och prata och prata. känns jättelyxigt.

min syster och hennes man är i nyc. hon och mini på bilden ovan. och jag är så glad för deras skull. och jag är verkligen det. trodde aldrig att jag kunde vara så glad för någon annan. men jag är verkligen full av förväntan. ser fram emot att få höra om allt de varit med om. mini kallar min syster för dia. hennes namn men lite omkastat. hon ropar efter dia mest hela tiden. fast grannen heter också dia. så ibland är det henne hon pratar om. systers man heter pappa. i alla fall enligt mini. ja lite lika är de kanske. men inte så lika.

det är mycket nu. men snart faller det nog på plats igen. hav bara tålamod.

the weeks pass in great speed. friday tomorrow. cheers to that. my dear old friend is staying the night. with her baby. were just gonna talk and talk. and im looking forward to it.

my sister and her husband are in nyc. her and mini in the picture above. i am so happy for them. and full of anticipation over the stories theyll tell when they get back. mini calls my sister ida dia. she talks about dia a lot. she likes dia. its the first name she sais apart from mum and dad.

a lot of things happening in my life at the moment. but soon enough all will be in its right place again. just need to be patient.

Inga kommentarer: