onsdag 17 december 2008

annans tävling

[adventskåp.jpg]
nu har villa hemmet en tävling. och ovanligt nog vill jag vinna...

idag har mini varit med moster och morbror hela långa dagen. de har haft det jättebra. men jag gissar att morbror kommer att somna så snart han kommer hem. hon ville att han skulle vara med henne HELA tiden. hon älskar honom. och jag tror att han älskar henne tillbaka.

maken har varit på nya tester i skåne. jag orkar inte tänka på det längre. blir det så blir det. lite så tänker jag. förra gången blev det för mycket tänkande och då blev jag helt knäckt när det blev ett nej tack. det kommer jag säkert bli nu med men jag ska försöka att låta bli.

jag är så glad att jag har varannan fredag på fredag. jag orkar knappt med imorgon. men det är bara att bita i det sura äpplet och jobba på. snart är det jul. det blir bra.

today mini have spent the whole day with her auntie and uncle. and theyve had a great time. but i belive uncle will fall asleep as soon as a steps inside the door. shes been bossing him around real good.

husbands been at some more tests in skåne. well see how that goes but were keeping a low profile until we know.

i am so happy that friday is my every other friday. i cant cope for to more days. but soon its xmas. thatll be good. real good.

Inga kommentarer: