fredag 20 februari 2009

att genomföra något svårt

ok. det här var inte tanken. jag har surfat runt på svåra stick- och virkprojekt. haft svårt att bestämma mig. ville ha något att verkligen bita i.

så idag bestämde jag mig för ett hemskt svårt projekt. ett projekt som jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning. jag ska gå ett sex veckor långt camp på army fitness. jag vet inte vad jag ska skylla på. 30-årskris. makens väntan. konstig jobbsituation. har jag blivit skvatt galen?
3 gånger i veckan 0620 i en hel timme ska jag ränna runt utomhus och göra saker som kommer att få mig att kräkas och gråta. och det värsta av allt är att jag kommer att betala för det. i pengar. hur är det möjligt.

vi får väl se. första tillfället är på måndag. hoppas att jag överlever.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men WOW! Det var det coolaste jag läst på länge. Är det verkligen sant? Finns det människor som är så balla att de ger sig in i sånt? Wow. Jag är imponerad. Och stum! :-) Heja!

Tack för alla snälla ord Du strör i min gästbok. Det är otroligt snällt av Dig och jag blir helt glad och lycklig. TACK!

Anonym sa...

Japp, du är skvatt galen! :) Lycka till, ska tänka på dig när jag ligger i mn varma säng och drar mig på måndag morgon.

Skruttans mamma