måndag 23 februari 2009

hujedamej

vad har jag gett mig in på. jag fick träningsvärk en minut efter att träningen slutade. det är det hemskaste jag har gjort. tror jag. jag orkar inte fundera vidare på om jag gjort något hemskare. för det här var hemskt. jag var SÅ nära att kräkas. under passet funderade jag på hur jag skulle kunna dra mig ur. på ett snyggt sätt. jag funderar fortfarande på det.

ja jag är knäpp. ja jag krisar lite.

maken kom inte in på den här skolan. nu har han en skola till. intervjun är nästa vecka. sedan ytterligare två veckors väntan. men där är det inte skolstart förrän 2010. jag vet inte jag. jag blev jätteledsen idag. men jag satt så klart på jobbet och min tjejkollega var inte där så det var inte riktigt gråtläge. han vill ju så gärna. varför får han inte då. det är dumt tycker jag.

min mini kan säga jag älskar dig. inte helt rent. men ändå. och jag tror nästan att hon gör det. hon vill vara med mig hela hela tiden när jag är hemma. ikväll gick vi ut i snön. bara hon och jag. det var mysigt. och igår när jag sa att nu ska jag jobba i fyra dagar tittade hon på mig argt och sa NEJ. jag vill inte heller det. men så funkar det ju. samhället.

jag har börjat fundera en hel massa på alla saker som samhället tutar i oss. men mer om det någon annan gång. det är ju trots allt bara måndag. och imorgon är det tisdag. och då får man äta semlor. det du.

Inga kommentarer: