måndag 30 mars 2009

en helg kan vara bra. och sen kan den vara riktigt bra och till och med spilla in i vardagen. en sån helg har jag haft. trots bihålenånting så har jag haft en fantastisk helg. med goda vänner och fin familj.

vi skulle ha barnvakt och gå ut på fredagen. men det sket sig för jag hade så ont i huvudet. men barnvakten moster och morbor kom ändå och vi åt en god middag tillsammans och hade det bra. på lördagen var mini hos fotografen. ser med spänning fram emot resultat på en fröken som inte gärna sitter stilla i onödan. på kvällen firade vi earth hour med vännen och jag somnade. så trevlig är jag när jag har besök. men det var ju så mörkt.

igår var det stora mammabikten på cirkus. vilken dag. hade aldrig kunnat tro att det skulle vara så bra.

och sen ikväll. fina vänner som inte känner varandra men som känner mig. och vi går tillsammans på bio. kosmopoliter som vi är. hurra för vänner och hurra för fritid. gå och se jag har älskat dig så länge. du blir inte besviken.

2 kommentarer:

Susanne sa...

Underbart foto! Man blir helt lycklig när man ser det!

Fru Mju sa...

helt underbar bild! :)