onsdag 18 november 2009

bra namn

jag är sjuk. har varit krasslig i över en vecka nu. men bara från jobbet i två dagar. så tråkigt.

men fick en fin potatissticka av föräldrarna som var på taxinge helgen som gick. och den kom i en fin brun papperspåse. med namnet stämplat på påsen. hon som gjort den äger ett gods och jobbar med lergods. så smart. godsägare. önskar att jag kom på ett sånt fiffigt namn.
this wont translate well. its about a very clever company name. like womb being life mother.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å krya på dig!!! Så fiffigt namn, du har missat länka den men jag hittade den ändå - fint! kram!

Jessica sa...

Vad glad jag blir att du länkat till min hemsida, Tack!
Det som är ännu roligare är ju att DU också är godsägare!
Du "äger" ju stengodset du fick av dina föräldrar!

Det värmer i själen att få ta del av så positiva kommentarer.

Tack än en gång!

//Jessica

Jessica sa...

Krya på dig förresten!