tisdag 16 mars 2010

en liten idé

satt i ett alldeles vanligt jobbmöte igår. och vips satt en idé i mitt huvud. jag skulle göra en mjukisbil. kanske med en bjällra i. på sikt. så när jag kom hem kunde jag inte bärga mig. det var bara att köra igång. och så här blev det. fast den måste modifieras. men från idé till verklighet på några timmar. det är inte fy skam.

sen stickar jag på små bebisskor också. och de är så små och fantastiska. jag vill att de ska bli färdiga. men mottagaren anländer inte förrän i maj. så det är lugnt. trots att jag gjorde en färdig på bara två timmar.

ingen ro. ingen vila. men nu ska jag sova. sov gott.

came up with this idea in the middle of a business meeting. a soft car. might put a bell in it.

and im knitting little tiny baby shoes. they are adorable.

no rest for the wicked.

1 kommentar:

Fru Mju sa...

är det vårsolen som gör att det börjar poppa ideer? mysig liten bil. :)