söndag 28 mars 2010

söndag snart måndag

en härlig helg är till ända. fredagen var ledig. och jag har fått draghjälp från alla fina vänner. och det gör att jag vågar. tror jag. tack alla snälla ni som bara finns där och är. underbara ni.jag stickade färdigt ett pannband till en vän som jag är så galet stolt över. hon satte upp ett mål. och nådde det. bara genom att vara sig själv. och ärlig. all heder till dig. du är så värd det. och allt jag säger menar jag.

sedan sydde jag i knappar i minis nya kofta som mormor stickat. den blev så fin. jag imponeras av min mammas tålamod.och imorgon är det måndag. och jag ska starta företag. minsann.

a lovely week end has come to an end. and dear friends have pushed me in the right direction. thank you.

made a head band for a friend who i am extremly proud of.

and tomorrow its monday again. and i think i might start my very own company.

Inga kommentarer: