tisdag 21 september 2010

förkläde

tack vare maria har jag äntligen hittat en fiffig bildhanterare. tack maria.

idag sydde jag ett förkläde till mini. hennes första reaktion när hon såg det var. då måste vi baka muffins mamma. och eftersom jag är rätt trött på chokladmuffins. som är det som vi alltid bakar när vi bakar muffins. bestämde jag att vi skulle prova morotsochkanelmuffins. med fil i. och de var supergoda. 

så nu ska jag och maken svulla framför tvn. medans mini sover sött. 

made an apron for mini today. first thing she said when she saw it was. we have to make cupcakes. so thats what we did. with carrots and cinnamon. yummy.  

and thanks to maria ive finally found a place to make little mosaics. 

2 kommentarer:

Fru Mju sa...

ja. visst är det bra ställe? jag har inte hunnit utforska det helt ännu men jag gör en väggkalender för varje månad nu när det är mycket att komma ihåg och så då mosaiken.
såååå mysigt förkläde! naturligtvis ska det vara muffins till. gott lät det också :)

jag har förresten lovat tolka åt dig om det skulle köra ihop sig med boken :)
kram

Akan-Kakan sa...

Hej! Fin blogg! Jag blev plötsligt lite pysselsugen.