onsdag 15 september 2010

kära hjärtanes vad jag är trött. och en liten magkatarr har jag lyckats få också. härligt. men nu är jag helt fri i två veckor. och sedan halvt fri i två veckor. tror att det kan bli bra så.

men helst skulle jag bara vilja må bra.

men idag blev jag lite lycklig. våra dörrar kom tillbaka. vi har levt utan garderobsdörrar sovrumsdörrar och toadörrar i över två veckor. och den som känner mig väl vet att det varit en stor uppoffring. till och med mini har önskat att dörrarna ska komma tillbaka. inte alls präglad av sin mor.

i am so tired. but now im off for two whole weeks. and after that ill be working part time for two weeks. hopefully that will get me back on track.

but despite that im happy today. all of our doors came home. theyve been at the painters. and today he came back with them. its been two painful weeks. even the loo door has been gone. so privacy is back. yippie.

1 kommentar:

Fru Mju sa...

se till att vila ut ordentligt och gå ut när det är väder för det. framför allt: skippa så många "måsten" du bara kan och prioritera dig själv. kram