onsdag 14 september 2011

england

är utan tvekan mitt land. jag älskar det. och jag tror att familjen är ganska enig. mini var i min andra hemstad för första gången. det blåste. solen sken. det regnade. och blåste lite till. men ack så underbart det var. vi åt god mat. och äcklig mat. finfin frukost. och vanlig frukost. och vi gick. mycket.

det hela slutade med väldigt hög feber och lite kräks. men vi fixade det ändå. vi kom hem. lite tröttare än vad som var planerat. men trots det glada och nöjda. och med väskorna fulla av nytt och gott. 

england är mitt land. jag älskart.

i love england. 4 days of pure joy. with the family. we travel well. the family and i. despite fever the very last night. we can deal with it. and still be full of happines when we get home. i love it.

Inga kommentarer: