tisdag 29 november 2011

fem veckor kvar

tiden går fort. fasligt fort. för åtta månader sedan undrade jag om vi någonsin skulle kunna bli med barn igen. och om fem veckor. mer eller mindre. har vi ett till barn i vår familj. det är en helt absurd tanke. och känsla. hur ska det bli. kommer vi att fixa det. kommer jag att fixa en till förlossning. kommer den gå fortare eller långsammare. så många tankar. 

imorgon jobbar jag min sista dag på jobbet. det ska bli så skönt att kliva ut därifrån. att bli fri. min önskan är att det här året hemma ska ge mig en klarare bild över vad jag vill göra. vad jag ska göra. ni kan väl hålla tummarna för att det blir så.

in about five weeks our little threesome will turn into a foursome. strange and lovely. somthing weve wished for for a long long time. and now  that its finally is happening it scares me. a lot. and at the same time i cant wait. cant wait to see what this little one will bring to our family. who will it be. and in what ways will it change our unit. well soon find out.

Inga kommentarer: