torsdag 11 oktober 2012

löv på väggen

Imorse satte jag Viola i bärselen och gick ut på gården. Vi har en vacker lönn med de skiraste bladen. Nästan som silkespapper. Efteråt gick vi in och vaxade. Och nu sitter löven på väggen ovanför Violas säng. Den washitape jag hade passade inte så det blev alldeles vanlig maskeringstejp och den smälte in bra i väggen. Inspirationen fick jag från pinterest, min favoritplats på nätet.

Det har varit väldigt tomt där på väggen och jag väntar på att Edith ska finna ro att göra ett självporträtt och ett lillasysterporträtt. Vi får se om det blir av. Men jag hoppas det. Tills dess hänger löven där. 

Took a morning stroll in the garden with Viola to pick some more leaves to hang on the wall over her bead. Got the inspiration from my favorite place pinterest.

Inga kommentarer: